yirtokdto

"men herregud alla dessa listor!!!! ska hon inte skriva nått istället!?!?!?!" tänker kanske ni då, men "fuck you, listor äger" tänker jag tillbaka då! 

Namn: amanda byman
Längd: 165,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: gult blont
Önskar du att du bodde någon annanstans: inte för tillfället
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra du är attraktiv: haha ne tror jag inte
Använder du droger: Nej
Röker du: nej
Vilka schampon använder du: den där professionella o silver schampo
Vilka parfymer använder du: använder hellre bodybutter
Vad är du rädd för: mörker mest
Gillar du att tvätta: ne
Gillar du berg-och dalbana: nee!

SENASTE..
Film du hyrde:
hmm..
Film du köpte: jag brukar inte köpa filmer
Låten du lyssnade på: falling slowly
Låten du hade på hjärnan: halleluja - vincent
Personen du ringde: sarah
Tv program du tittade på: grey's anatomy igår
Personen du tänkte på: heh
Bok du läste: kaxiga katja, skolans!
Personen du fick mail av: typ....facebook!
Personen du fick brev av: min farmor på min födelsedag
Personen du fick sms av: dennis som jag fick precis nu
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det var väldigt längesen..
Saken du köpte: hallonsoda (till pontus) & fruktsoda

ALLMÄNT i
Vad har du gjort idag:
skolan,hem,sola,sova,äta, dammsuga, o sånt bra
Var det kul: skolan lite, sova var bara skönt resten var lamt
Hur tidigt stiger du upp: halv sju på vardagar :(
Gillar du att slåss: ja föfan ;)
Vad ska du göra ikväll: lata
Är du seriös: jaa det är jag väl, men kan va oseriös också 
Nämn en kroppsdel som du är nöjd med: kan man säga inget?




Nämn en kroppsdel som du inte är nöjd med: kan man säga allt?
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: tån :(
Använder du hårspray: ibland.
Kan du stå på händer: nej slår antingen över eller kommer inte upp
Favorit serie: greys
Håkan hellström eller the Ark: håkan såklart!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: aldrig hört bright eyes så måste väl säga lars winnerbäck isåfall
Salt eller socker: socker
Gillar du kethup: inte rakt av
Är du glad nu: ganska faktiskt
Var du glad igår: naee
En dålig egenskap hos dig: blir sur när jag har fel, bra på att bråka
En bra egenskap hos dej: tar inte så mycket skit
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ne
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: jag i varje år, liseberg!!!
Kan du sjunga: alla kan sjunga
Mer värt än guld: familjen och vännerna
Spaghetti eller makaroner: makaroner<3<3
Ett land jag helst vill besöka: Jorden runt fösjutton!

ANTAL..
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte riktigt om det har det.
Hjärtan brustit pga dig: två tror jag o ja, jag hatar mig själv för det.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: massvis faktiskt!
Ärr du har på kroppen: ett på hakan, ganska många på låret


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:26:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha, Ärr på kroppen: på hakan xd

är de sen vi va så bäst när vi cyklade? haha

2010-06-29 @ 21:44:33
Postat av: Anonym

du borde göra det..

2010-06-30 @ 13:44:25

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0