dennis skriver

Hejsan alla bloggläsare! förlåt att jag inte uppdaterade igår och hoppas ni kan förlåta mig. Men som sagt så var det skola och var kul på rasterna men inte lektionerna, på spanskan så fick jag jobba med engelska och svenska. Dennis tycker att jag är fjäskunge som får göra det. efter skolan så följde dennis med mig hem, vi gjorde vi alltid är bäst på, Mysa och annat, han åkte hem med 21.30 bussen inte kul:( nästan precis när han hade gått så gick jag och la mig, var hur trött som helst. Idag så mötte jag denn han tog 12.17 bussen hit och väntade på han(saknar den skitungen:P) så nu har vi inte gjort så mycket, typ bara spelat bubble truble och dennis dampade:P inte kul. så snart ska vi iväg:) men hörs ikväll annars imorgon bitti! pussochhej / dennis, försökte få det att låta som manda:D klaga inte! posshaj


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0