det är livet som leker med oss nu

ganska kul onsdag faktiskt..!  haha jag,sarah,pontus,victor,jocke och erik har haft diskutioner med rektor,handledare,anneli o mattanter o veine för deras jävla polisutredning av korven (HAHA!)  i matsalen! inte ens värt att ta upp, taha.
efter skolan va jag med dennis, myspys. tvingade han att kolla på high school musical 2, bäst juuuu!♥
vi döpte om min katt till wall-e, sött tycker jag.
nu sitter jag här med silverschampoo i håret och ska snart ner och duscha.
sista dagen i skolan imorn innan lovet! riktigt gött, slutar tidigt också. kan det bli bättre? ne trodde väl inte det!
puuuusss



Kommentarer
Postat av: dennis

Min tröja:D hoppas du gillar den för den är din nu!:) älskar att vara med dig mysmanda:)<3

2010-03-31 @ 21:10:08
Postat av: nifesoj

hej, tack för kommentaren!

och din blogg är mycket söt den med

kramis

2010-03-31 @ 22:26:55
URL: http://popstaden.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0