it's amazing how you can speak right to my heart without saying a word

nästan nyss hemkommen! ja, vi slutade klockan tre men jag o sarah på vår väg hem träffade joakim,lisa o ebba o va lite med dom!
skolan idag har vart bra faktiskt! matteprov började dagen med, gick väl...helt okej. sen slöjd som suger, mat, eget arbete, hahaha!! spanska, fick glass, :)! sen elevens val där jag o sarah har hemkunskap bland massa andra då,vi gjorde pannkakstårta. axel o sebbe är störda,hihihi :) sarah mosade pannkakstårtan med händerna när vi hade ätit klart, jävlar va vi garvade!
senare sen ska jag träffa sar igen. längesen jag spenderade en fredag med henne känns det som, men det ska bli mysigt. som alltid med bästavän♥

nästa osminkad idag också.bara foundation o puder!


Kommentarer
Postat av: victor H

men underbart att bilderna e vända upp o ner så man måste vrida hela huvet o få nackspärr och så e helgen förstörd..... TACK AMANDA!

2010-03-05 @ 19:18:52
Postat av: jossan

amanda, SÖT! :D<33

2010-03-05 @ 20:10:55
URL: http://radiobilar.blogg.se/
Postat av: amanda

victor, hahah! det va det som va meningen, vill förstöra för alla. mohaha

2010-03-06 @ 08:29:45
URL: http://tevebord.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0