söndag morgon!

måste ju säga att helgerna går på tok för snabbt! :( redan söndag, tidig morgon också dessutom och jag sitter här med färg i håret! köpte som sagt slingfärg igår, så har precis lagt i det och sitter och väntar på att jag ska få skölja ur det. hoppas det blir bra iallafall! både igår och idag vaknade jag vid halv sju och är jättehungrig. fattar inte varför men har väl gått upp så tidigt alldeles för ofta nu i mitt liv så det börjar sätta sig!
aja, vi hörs senare ska nog skölja ur mitt hår typ nu.

Kommentarer
Postat av: felix

det går snabbt när man har kul :)

2010-03-21 @ 10:30:39
Postat av: dennis<3

Hatar att helgerna går så jävla fort:(<3

2010-03-21 @ 12:05:29

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0