torsdag!

hejhallå!
okej dag i skolan idag, inställd bild, social människor kom till oss på svenskan o gav påståenden o sånt. man skulle flytta på sig när man höll med o sånt. det var lite kul faktiskt. på musiken hade vi valfritt. jag valde självklart gitarr, jag skulle spela "when you say nothing at all" typ ingen hade hört den, hallå? den är ju typ jättekänd ju.
men blev arg på mig själv för jag var tvungen att sjunga samtidigt (jag står faktiskt för att jag sjunger jävligt dåligt,jag vågar ändå) o då glömmer jag självklart att byta akord samtidigt. det kändes inte bra.
hehe!
idag ska jag bara slappa o jag fryser fortfarande om mina fingrar :(
men ja, som sagt idag ska jag bara slappa med sjuka syster hanna! hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: matildahansson

lugnt :)

tack så mkt !

2010-03-04 @ 15:48:40
URL: http://sundanceekid.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv; tack så jätte mkt! det värmer, japp, jag är 96:A du då??

2010-03-06 @ 16:10:37
URL: http://alivia.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0