ursäkta mig

blev ingen uppdatering igår,varför? jo för att jag åkte hemifrån hyffsat tidigt och kom hem runt halv tio på kvällen. för runt elva på morgonen åkte jag,mamma,pappa och sarah till stan. jag köpte hårfärg och en vårjacka som jag älskar! jag och sarah gick kvar efter att mamma&pappa hade åkt hem. vi träffade lina och dennis och aron och nån elias som lina kände. men jag och sarah gick mestadels själva, vi dissade lite.
när vi va hungriga så gick vi till coop och köpte drickyoghurt,baguette och lite gott och satte oss på en bänk inne på a6 och åt, någon konstig sa såhär till sitt barnbarn "sätter du dig där får du smaka på godis" hahaha.
vi åkte ner till stan och tog bussen till kax därifrån som gick 17.12, på bussen träffade vi trevligt folk som vi satt o pratade med. som sagt så åkte ju jag och sarah till kax. vi mötte upp victor, vi gick till skolan och väntade på pontus som vart borta i en vecka! snacka om att man har saknat honom alltså! det var mycket trevligt, vi låg på ett bandymål, gick runt och pratade om allt som hänt i veckan. vi tog 20.53 bussen hem.
trevlig o värd lördag! puss


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0