10:36; 'tjennnaaaa'

hela jävla veckan har snart gått, jag har vart hemma i snart tre dagar o det s-u-g-e-r så jag har bestämt att jag SKA gå till skolan imorn. jag mår faktiskt bra nu.
jag ligger o lyssnar på musik, på min sov/depp lista. o är jätte hungrig. har nästan inte ätit sen i måndags.. ätit lite yoghurt o två skorpor bara :( men nu ska jag fan ta o äta som jag aldrig gjort förr!
senare ska jag dammsuga huset o sen ska jag duscha o skrubba rent mig, luktar riktigt äckligt, hatar det. men just nu bryr jag mig bara om mat o att gå upp det kilot/kilona jag har gått ner dessa dagar.
har inga andra övriga planer för helgen. hade egentligen två saker planerade. men båda blev inställda tyvärr, vilke också s-u-g-e-r. men jag förstår anledningen.
yeye, hörs kanske senare. puuuuss

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0