11:15; 'jag önskar att jag kunde stanna tiden, tysta alla nätverk,stoppa trafiken'

hallåhallå!
idag blir det stan med sarahparah pluttan! vi tar 11.45 bussen så ska dra om typ....20 minuter.(klockan är 11:05 just nu) är konstigt nog inte så jättetrött idag även att jag gick o la mig typ halv ett igår eller nått. låg helt själv på kvällen o kollade på släkten är värst o sen kommer petra som hade fått i sig lite för mycket o slänger sig på mig o slickar mig i ansiktet o babblar om att jag är fin o herregud va jag skrattade åt henne:) känns som att alla hade kul igår utan jag.shit va mobbad jag är.jag vill också ha kul.ihi.idag ska jag ha kul.tehehehe.
ja vad mer? hömhöm, jag tycker att alla borde lyssna på den här låten, för den är väldigt bra.tycker jag iallafall.men alla har olika åsikter. påtal om olika åsikter.. vad fan ser alla i justin "bebis" bieber (eller vad han nu heter)? han ser ut som någon disney figur o har röst som en 10 åring, seriöst.
nu måste jag borsta klart mina tänder o sen ska jag draaaaaaa. hejdå.

gammal bild, okej? mobba inte.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0