14:50; 'kan du älska mig som romeo älskar julia'

känner för att skriva nått. nått långt betydelsefullt. men jag har verkligen ingenting att skriva helt ärligt. förutom såna här onödiga o tomma saker, ni vet såna här tråkiga saker om dagen. som idag tillexempel kan jag ju berätta att om en stund kommer en del av min mammas familj hit, vi ska äta tårta o såna goda saker, för min skull. för att jag fyller år imorgon. känns inte som det faktiskt så egentligen känner jag ingen spänning alls faktiskt.
inatt tar mitt sms paket slut, äntligen! har inte kunnat smsa på en hel vecka. riktigt skönt att kunna göra det sen igen:)
aa snart är jag fjorton då. fjorton är ingen speciell ålder alls. tror det är den jobbigaste åldern faktiskt.
men nu måste jag dra. heeejdå 

Kommentarer
Postat av: dennis<3

jippppiiii:)<3

2010-05-01 @ 17:17:43
Postat av: felix

GRATTIS :DDD

2010-05-02 @ 12:19:28
Postat av: Ludde Gustavsson

grattis! :::::)



HAHA jag måste markera din titel så jag ser vad det står ;)

2010-05-02 @ 14:50:35
URL: http://canonphoto.blogg.se/
Postat av: angelica

du är söt!<3

2010-05-03 @ 14:28:02
Postat av: Anonym

TACK AMANDA! NU GJORDE DU MIG HUNGRIG!<3



komenterar på detta datumet, för det cpar sönder på andra... -.-

2010-05-03 @ 14:53:58

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0