21:04; 'popcorn vore gotttt....'

jjjjaaaa, som sagt stan med sarah idag. vi fick gå runt med en skrivare som hon var tvungen att köpa åt sina föräldrar,det fanns inte ens påsar i storleken till den så vi fick gå o köpa en påse på ikea! så skämt ut oss har vi gjort tillräckligt idag!:)
jag har färgat mitt hår.....igen. konstigt att det inte trillat av faktiskt, hah! men det blev fortfarande inte bra, mitt hår verkar vara typ...imun(t?) från att bli blondt, fattar inte vad problemet ska vara alltså!:(
men nu är jag popcorn sugen så nu ska jag äta popcorn.
drar några gamla goa bilder först

vad fan gör jag..?

å shit va efterbliven jag är

HAHAHAHAHAHAH SHIT JAG DÖR

okej nu räcker det med pinsamheter. jag l-o-v-a-r det finns m-y-c-k-e-t värre bilder på oss!
hoppas sarah älskar mig myyyyycket nu. pusshej!

Kommentarer
Postat av: denn<3

naaawwee fan va sööt du e:)<3

2010-05-16 @ 08:25:51

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0