19:31; 'it's us against the world, you and me, against them all'

jag känner att jag förstör det roliga med bloggning, det gör jag nog också. men aja.
idag har jag vart inne i stan först, köpte ny telefon, [äntligen] o en klänning som jag ska ha när petra tar studenten! det blev denna telefonen tänkte köpa en annan först, men dom  rekommenderade denna istället! funkar inte den så ska jag fan gå med min nokia 3310 istället,för då ger jag upp nya telefoner! om denna nu inte funkar....så suger ju livet lite, haha!
o så har jag klippt våran gräsmatta, o fy helvete va tugnt o jobbigt det var! mamma skrattade åt mig:(
hejdå.
bilder från....några kvällar sen

Kommentarer
Postat av: denn<3

sötis:)<3

2010-05-18 @ 17:20:33

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0