ahhr

fått massa grattis på både sms o i telefonen o verkligheten o allt. gud va söta alla är! miljoner tack!♥

fyller år idag då ja! vet inte hur många gånger jag har sagt det nu faktiskt, men iallafall! min födelsedag spenderades uppe i linköping själv med min mamma o hennes pengar, tiiihi. hon är så snäll! och så fick jag också en shopping dag med hannapluttan. fick armband av petrasötan o så fick jag en gitarr! så nu kan jag äntligen försöka lära mig! :)
och av mormor&morfar o en av mina mostrar fick jag pengar, resten av släkten är sjuka. hahaha, krya på dom iallafall♥
när jag o mamma kom hem från linköping kom sarah o robin hit, bästavänner. satt o pratade om massa saker, åt bullar på min altan o skrattade. robin hade med sig ett paket också. så gullgt.bäst är dom♥

mer imorn. puss

Kommentarer
Postat av: dennis<3

hihi snygging :)<3

2010-05-03 @ 21:52:21
Postat av: Ludde Gustavsson

Fina bilder du har! :)

2010-05-05 @ 08:02:20
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0