14:07; 'fyll mig med luft,gör mig synlig'


tjennnaaa. gud vilken konstig bild, helt sne. men det är ju sånt man får leva med ibland. precis som jag får leva med att vara en otroligt trött o seg städtant idag. känns ej okej. gårdagen var väl mer än okej faktiskt. jag gjorde inget speciellt alls på dagen, o det va det som var det sköna. jag låg i soffan med datorn i knät o kollade på tv&film. sen låg jag i min säng o lyssnade på musik, vilket var himla skönt. sen hoppade jag in i duschen o på nått sätt kändes det som att mitt hår blev gulare efter den duschen.. men kanske bara jag som inbillade mig. sen ungefär en timme senare kom mina trevliga grannar som bor precis brevid oss, vi åt god mat, pratade om allt o lite till, spelade kort o jag sög först, men sen fick jag kläm på det o ägde ut alla! dom gick hem typ tolv, då var jag trött så det både räckte o blev över så jag gick o la mig. blev väckt 11.50 idag. skulle gärna velat sova ända tills jag själv vaknade för det hade vart huuuur skönt som helst.just nu lyssnar jag på om gyllene år o fryser om mina fötter o vill just nu stanna tiden så jag kan sitta här några timmar till utan att bli berörd alls, herregud va skönt det skulle vara. känner för att ta massamassa kort, men vet inte på vad än riktigt.. inget fint väder alls o har väl antagligen redan tagit kort på varenda liten grej vi har här i huset, o skulle verkligen inte vilja ta kort på mig själv när jag står där o posar när jag ser ut så som jag gör just nu. oj, där slocknade skärmen.. vilket den gör ibland. den är helt otrolig, så fort den flyttas en centimeter så slocknar den o sen måste den vara i en viss position, o just nu var den positionen att vara vänd helt åt sidan, så jag får kolla från sidan, hahaha. hoppas att ni gillar att läsa iallafall, för detta blev ganska långt. jaja, ha det bra mina vänner!

gud vilka snygga bilder

Kommentarer
Postat av: denn

helvete va snygg du e:) förlåt(a)<3 fin blogg också:D<3

2010-05-09 @ 22:07:33

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0