17:32; 'hon är det här partyts ljus'

oj vet inte hur jag ska börja?
ehm.. hej. är oförklarligt trött idag. riktigt jävla trött alltså. helt extremt seg, hoppas ni lider med mig.
äckligt ute idag, slask. snön smälter ju :(((
iallafall så hade vi våran slappaste skoldag av alla skoldagar idag, hade även elevråd så jag missade en lektion. fick veta att jag klarade spanska om provet, gött!
känner mig så lonely idag, fast det gör jag väl nästan alltid, men ändå. var sugen på godis, men hade inget. så bakade chokladbollar♥
känner för att ta en dusch på en timme, mysigt. sitter just nu o äter pärlsocker och lyssnar på håkan hellström, i antons tröja, hög mysfaktor.
mobilkamera äger!!!

Kommentarer
Postat av: luddepudde

FAN VAD GOTT MED BULIMI NEGERBOLLAR :D

2010-11-10 @ 21:04:24
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0