TORSDAG

hej! hann inte skriva igår,så skriver i efterhand!
men jag var iallafall med anton efter skolan. det var lång torsdag igår, vi slutade fyra. men jag skulle egentligen sluta tio över två för min elevens val var inställd, men följde med anton på hans hemkunskap för annars skulle han inte komma hem till mig förens halv fem, så jag var snäll o var med han där, o sen gick vi ju hem till mig o kom inte hem förens halv fem iallafall, men ändå. kollade på tv, gjorde varma mackor o åt, lyssnade på musik, o sånt trevligt♥
o på kunskapskanalen var det ett reportage om våran skola. jag är med i närbild en gång, haha snyggt:)
för er som inte vet hur jag ser ut: 03:50 är det jag, :(
egentligen skulle elevers intervjuer vara med, bland annat min, men dom ljuger alltid för oss o tog inte med det o anneli, läraren som det typ handlar om hade dom intervjuat i en timme, men tog bara med cirka 2 minuter av det, så onödigt!!
men iallafall, länk:
http://www.ur.se/Skolfront/Aktuella-program/Superskola-och-stampelklocka/
hejdå.
bild på mig o mamma sen i somras i polen :)

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0