FYLL MIG MED LUFT IGEN. GÖR MIG SYNLIG.

jag var med anton igår. han är bäst♥ o sen på kvällen fick jag plugga ihjäl mig på spanska glosor, jag kan dom:) 

har vart på konfa hela eftermiddagen, gjorde inte så mycket där idag, pratade mycket om advent o julen bara.
kom hem för en stund sen o känner nu att jag är jättehungrig o ska ner o äta nu.
sen vid nio ska jag kolla på greys anatomy!
jag försöker att trappa ner på denna grej med att fastna framför datorn i flera timmar efter skolan, har istället börjat ta tag i skolan, därför det är så himla dålig uppdatering ibland.
jag har ganska mycket att längta till nu, eller aa, saker att se framemot. jullov, julafton, nyår, storstadsläger med konfan i januari,o sen i februari trysil i en vecka.
göttgött.

Kommentarer
Postat av: anton

boll<3

2010-11-18 @ 21:21:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0