DET GÖR INTE ONT EFTER TRE DAR PÅ GOLVET.


jag tar typ aldrig bilder på mig själv längre, o när jag väl gör det blir det aldrig bra iallafall. så det fick bli en lite gammal bild på mig med en gulli sarah i bakgrunden, som jag faktiskt saknar, även att jag träffar henne typ varje dag, så saknar jag henne :(
skolan idag var mycket slapp, vilket är skönt. men det är två prov att plugga på denna veckan, plus en redovisning som ska hållas i no:n i minst 10 minuter, kommer aldrig komma upp i en så lång. har en liten power point, men kanske ska försöka hitta nått litet filmklipp som handlar om det jag skriver om, men antar att det inte finns, så får väl ta bilder eller nått sånt trevligt, eller bara prata långsamt.
annars, så mår jag helt okej idag. det mesta känns bara allmänt okej just idag. det är inte ofta det gör det.
är en mycket deppig människa egentligen tror jag. deppar över livet lixom, över skolan, ensamhet,allting. ja de är vad jag gör dom flesta dagarna. ganska sorgligt egentligen. men jag vågar aldrig skriva nått här, så jag fortsätter väl med att inte göra det, heh.
annars så har jag faktiskt lite olika saker att se fram emot varje månad nu framåt.
december - ja vad ska man säga? JUL!! och nyår (dock vet jag inte vad jag ska göra på nyår än, det får vi se)
januari - försöka få en bra start på året, och så är det storstadsläger med konfan.
februari - andras födelsedagar (glädje för deras skull att dom får cykla utan hjälm kanske) och så har vi trysil!
mars - första moppekursen, (ja så cool ska jag va) ännu en födelsedag
april - ne där har jag inget än.
maj - födelsedag och själva konfirmationen
juni - SOMMARLOV!
verkar väl bli en ganska bra början på 2011 sen :)
visste inte ens att denna bilden någonsin blivit tagen, men jaa. en gång var jag söt i lugg o mörkt hår o sarah var söt med kex, på medborgargården. vad vi nu gjorde där.

Kommentarer
Postat av: tån

luggeeee

2010-11-24 @ 15:51:31

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0