17:00; 'alla balla människor på stureplan, ni kan dansa bäst ni vill. adjö mitt stockholm'

o så va lovet slut o tillbaka till skolan o alla rutiner, å orkar inte ju. men som tur var så är det inte många veckor kvar till två veckors ledighet iallafall. jullov!

idag har de vart riktigt jävla kallt ute o frost lite här o var hela dagen, o det sägs att det kommer snö ikväll o -10 grader inatt, gött.

ligger o kollar på tv o önskar att jag kunde ligga här hur länge som helst. orkar inte lyfta på mig o orkar inte bry mig om nått just nu. skulle kunna ligga här tills jag dör. nästan iallafall. så de är vad jag ska göra hela dagen, ja jag vet. lat. men jag orkar inte bry mig om jag är lat just idag.

hejdå.

jag förra vintern. mysigt med mörkt hår ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: carro

Om du vill veta så är det 30 dagar kvar i skolan. helger o sånt är borträknat. Längtar lagom mycket.

2010-11-09 @ 16:50:06
URL: http://speciialneeds.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0