21:16; 'jag skrev mitt namn i vattnet. så du vet var jag finns.

å helt underbart ute idag! första snön har kommit! eller ja, första snön som lagt sig, o den stannar nog kvar för det är kramsnö o täcker gott o väl hela gräset och det är till o med snö på vägarna. snacka om gött!
så det har vart snöbollskrig i skolan, och hemma, haha. i morse var det bara lite blötsnö, men det har snöat hela dagen o är faktiskt mycket snö nu. underbart, äntligen!
var med anton efter skolan. först när vi kom hem var vi jättekalla, så vi satte oss med duntäcke i soffan o åt.
sen gick vi ut o åkte sjärtlapp (asså det ordet..) i min backe, skottade snö o kastade snö på varandra. sen gick vi in igen o åt kvällsmat o kollade på tv. han åkte för en stund sen o har glömt sin mobil här. anton, jag ska inte läsa dina sms, ta det lugnt. antar att han är helt överrädd nu,men jag ska inte. haha.
fick tillbaka massa prov idag i skolan som dom har rättat under lovet. inte nöjd med ett enda. det börjar gå så jävla dåligt. ska plugga som faaaaaan hela tiden nu har jag bestämt mig för. måste komma igen lite!
snön imorse:
snön nu:
nu ska jag gå o duscha o sen ska jag gå o sova! men fan, jag missar desperate housewifes. jag duschar imorn bitti istället. om jag orkar de, ne jag orkar fan inte de imorn.eller kroppen duschar jag ju alltid på morgonen, men måste tvätta håret, fan jag duschar nu istället!!! beslutsångest!!
hejdo.

Kommentarer
Postat av: Anton

huhu, tack verkligen:)<3

2010-11-09 @ 22:03:59
Postat av: evelina

mysigt med snö!

2010-11-10 @ 14:05:56
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: elina

kent ju! :)

2010-11-10 @ 16:37:31

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0