VI GÅR UT O BRINNER UPP I NATTEN OCH SKYLLER ALLTING PÅ VÅRA FYLLEHUVEN

skolans café har börjat sälja toast. kan de bli bättre!? å så underbart♥
såg inte framemot en så seg o lång fredag i skolan som det alltid är, men med inställd no och teknik och världens slappaste och goaste so lektion, där alla bara satt o pratade o gick runt lite, så blev allt lite bättre. slutade vid tjugo i ett.


följde med sarah o pontus hem till sarah o var med dom en stund, men inte så länge för jag mår illa idag också, o är lite hängigare idag än jag vart dom andra tre dagarna jag mått illa nu. vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är nått konstigt.
bilder från arkivet. för det står att det är nått fel på sidan när jag ska ladda upp bilder. roligt roligt.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0