18:20; 'we are shadows'

det var ju faktiskt ett tag sen jag bloggade. trodde inte de va så längesen, men jaha ja,de va det tydligen.
nu är det äntligen lov o det är det bästa som finns!
har faktiskt pluggat lite denna veckan, men missade ändå spanska lektionen igår så hade inget prov ändå (haha syyyynd) så ska ha det måndagen efter lovet. gööött.
igår var jag o anton coola o sminkade oss till spöken eller något liknande o åkte runt till några i min släkt o skrämde dom o fick gooooodis, när vi kom hem tog vi en lång dusch o sen åt godis o kollade på film.
p.s lägg märke till det fina pussmärket på antons hals!
finns ingen bättre start på dagen än att vakna jämter min älskling♥
jag åkte till stan o han åkte hem med 14.15 bussen. jönköping har förnyat sig lite med. monki har öppnat här o gina o hm har flyttat till andra lokaler och gjort mycket finare! köpte ett linne på monki!
nu ska jag lära mig shoreline, med anna ternheim.
hejdoo.

Kommentarer
Postat av: tilda

scaryyyy :O

2010-10-30 @ 19:28:13
Postat av: älskling<3

2010-10-30 @ 19:51:06
Postat av: Stortån

min kommentar då alltså :)

2010-10-30 @ 19:51:53
Postat av: ludde pudde :)

är det anton? det ser man inte :P

2010-11-01 @ 07:57:26
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0