19:57; så dansar vi till dansmusik igen

heeeeej.var i skolan fram till lunch idag o sen åkte jag o sarah från våran klass iväg med ungdomsforum till huskvarna för att prata med politiker. det skulle hålla på till kvart i tre men drog över till kvart över tre istället. var hemma lite efter fyra o när jag kom hem väntade anton på mig. gullig. sen kom pontus också så satt vi o åt o babblade på om det mesta. dom åkte hem med 18.15 bussen o då gick jag ner o handlade mjölk åt mamma o tablett askar åt mig. haha.
imorn har jag studiedag.  blir förmodligen stan med sarah pontus o anton. haha mycket pontus&anton på sistone. trevligt:)
ser fram emot lovet som är om två veckor! då vill jag ha kul o ska försöka se till att de blir det också. tehe.
är på jävligt gött humör just nu är väldigt glad. kommer aldrig somna inatt! woho. kan nån komma o va glad med mig?
hejdoo

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0