21:49;

trött - tröttare - amanda. seg - segare - blogg.se.
ja de är nuläget helt ärligt. finns en chans att jag har feber, men ytterst lite. mådde inte så bra imorse. men nu är det bättre o de har varit bättre i massa massa timmar nu. fast jag är fortfarande väldigt trött sen helgen. konfa lägret var utmattande. somnade lite innan ett ungefär o sen var vi tvugna o gå upp klockan halv 8 typ. de var inte så trevligt faktiskt, men annars var det faktiskt mycket roligare än jag trodde. trevliga människor var där iallafall. sitter vid pappas dator nu så lägger inte in bilder från min telefon, men bilder som är snodda från sarahs blogg. hehe.
åkte hem från anton klockan 17:10 för att vara exakt faktiskt, o då var det släkt hemma som väntade. kände mig ytterst fräsch efter våran fräscha morgon&förmiddag i pyjamas, haha.
 godmorgon. markus tildaa
 här sov jag o sarah!

ne nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar ta mig upp imorn! heeejdooo

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0