16:29;

alltid lika trögt att gå upp på måndagar. men idag hade vi typ specialdag för lärare är o studerar. så vi slutade klockan 2. imorn börjar vi kvart över 8 o slutar klockan 12. har eget arbete hela dagen, snacka om hyffsat segt, men ska öva till no provet.



funderar på när jag ska äta. är inte hungrig, konstigt nog. är alltid hungrig annars, men inte idag. jag fryser o är som vanligt trött. alltid denna tröttheten. vafan gör den här egentligen?
just nu händer ingenting i min värld. allt står helt still. inget förändras.inget förnyas. skulle vilja åka någonstans. bara för att få känna på någon annan luft. bara för att få se några andra stjärnor.några andra hus. några andra människors stress och lugn. bara för att få förnya mig lite. jag lever i den tråkigaste staden. där allt bara står still. där allt förblir "som vanligt". tragiskt.




Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0