18:25;

på en fredag ska man väl ändå känna att all stress o jobbigt bara släpper? men så är det inte för mig. är stressad. väldigt stressad. o jag gillar inte alltid helger sådär jättemycket i med att jag aldrig har någon att va med typ, ingenting att göra. känner bara usch på fredagar&lördagar ibland. då man sitter helt ensam o vet att många andra har så kul o man blir helt deprimerad. på helgerna är jag ganska tom egentligen. tänker lite mer än vad jag borde. kanske för att jag inte har en skola o så mycket tid att tänka på då. men så ska de inte vara. på helgerna ska man ju va glad hela tiden o känna att livet är perfekt. vad annars är meningen med dom?
ne vad ska man mer säga? jag har inget att säga faktiskt.
otroligt lambild.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0