15:23; 'låt de explodera i skyn'

för er som undrar, håret blev bra i förrgår. vitt o inte gult för en jävla gångs skull! :)
var med anton igår, han är så underbar!  o gjorde massa läxor. därför det inte blev någon uppdatering. känner att det här med bra uppdatering börjar spåra ut lite. hinner lixom inte alla dagar o så har jag aldrig något bra eller intressant att skriva. det känns som att hela världen har slutat snurra o som att allt står still. ingenting har förändrats, allt är som vanligt, allt. o jag är trött på det nu. vill att de ska hända nått. men de gör de såklart inte i denna ruttna staden. o så trött är jag o känt mig svimfärdig hela dagen, pga förkyldningen antagligen.
mitt nässpray tog slut i förrgår så har inte kunnat andas inatt typ. har vaknat hela tiden.
inte kul alls. dagen har inte vart särskilt bra överhuvudtaget. blir deprimerad av att inget händer, blir deprimerad av mig själv. blir deprimerad av allt! 
denna bilden passar in på hela dagen:

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0