16:44; 'a long time ago, we used to be friends'



fryser.är hungrig, eller inte jätte, men väntar ändå på att mamma ska komma så jag får mat, he.he.
har ytterligare massa läxor att göra idag, gud vilken kul dag detta kommer bli. ska sätta på min myskläder o ligga i soffan hela dagen, dels med läxor, men iallafall.
igår hann jag aldrig träffa sarah, varken hon eller jag hann riktigt, vilket suger väldigt mycket för kommer inte träffa henne förens nästa fredag :c<3
jag gjorde dom flesta av läxorna igår o sen åkte vi till min moster som fyllde år, o fikade.
hyffsat lam skoldag, måndagar är lama som fan. hade mjölkrig med jocke på hemkunskapen, haha.
nu kom mamma.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0