17:04;

de va segt att gå upp idag o de va segt att gå till skolan. o fick gå med väska hela dagen också, mitt lås till mitt skåp har cepat sig en aning så de händer inget när man vrider om nyckeln,haha:( så har inte kunnat komma in i mitt skåp på hela dagen, o skulle egentligen knippsa upp de, men han som gör sånt på skolan hade inte tid när jag hade tid, så gör de imorn på morgonen istället! får dock gå med väskan iallafall för har inget nytt lås, hahaha. men iallafall, idag så ska jag göra dom läxorna jag har med mig hem o så ska jag städa mitt rum hade jag tänkt, eller mamma hade tänkt att jag ska göra de, så får väl ta o göra det.
på sista bilden kan man fan spegla sig i min panna, hahah ne men seriöst, hann inte ta på mig foundation&puder imorse så.. hehe resultatet, syns ju på näsan o hakan också, mitt röda märke på hakan o alla vackra finnar o pormaskar på näsan mmmm fint.
p.s jag har ont i axeln o nacken för att jag ofta har tungväska o lång väg till o från skolan.aj.


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0