21:00; 'you are my everything, my head my heart my mind my wing'

okej inte världens nyaste bilder. sen i februari efter min första slingning påväg att bli blond.dock ganska go färg, haha.
ja iallafall, lisa kom vid tre. vi gick o köpte godis o sen till kyrkan. gudstjänsten var en timme så satt där o sen gick vi hem till mig. kallt som fan var det ute idag, gött ändå för jag vill ha vinter. vi satt bara o pratade typ om allt o inget o skrattade galet. o sen tog hon kvart över sju bussen hem. träffar inte lisa så ofta alls, men vi har alltid kul när vi väl träffas sen♥ jag har ätit kvällsmat, var egentligen så otroligt sugen på pizza, men nehe, så blev det inteeeee. lyssnar på anna ternheim just nu,längesen jag gjorde det senast faktiskt, typ förra vintern.. men å hennes låtar är så bra o fina o mysiga. man dör lite.mest bra på hösten/vintern faktiskt. vet inte varför riktigt, dom bara är det. dock hatar jag fortfarande att oasis har splittras, vet att de va längesen, men dom var så bra. sorgligt. ¨
vill inte till skolan imorn, jag orkar inte. är så trött på att gå upp tidigt. fast måndagar är ändå hyffsat slappa, skönt det annars hade jag nog dött lite tror jag. ska gå o sova snart tror jag. annars kommer jag aldrig orka upp imorn. hejdooo

 


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0