19:51; 'heeeeeejsan'

helluu, börjar bli ganska dålig med bloggning som vanligt o har aldrig något intressant att läsa.fortfarande förvånad att de finns folk som läser, helt ointressant ju. jaja inget mer klag. skola igår, ja behöver jag inte ens säga det, går ju i skolan varje dag måndag-fredag. eller ja, om man bortser dagar man kanske är sjuk, men aa ni fattar.o det var inget som helst speciellt med denna tisdagen. inte vad jag kommer ihåg nu iallafall. efter var jag med anton, som vanligt på tisdagar ;) i stort sett kollade vi på filmer & åt pannkakor. liv, hehe.
idag var det en asgo dag i skolan. vi hade tre egetarbete lektioner o herregud min bänk var helt full med massa grejer jag behövde göra. ligger lite efter i no o matte. det suger ju lite, värsta ämnena. älska eget arbete.hatar att plugga hemma. sen hade alla 8or brännbollstunering, slutade klockan två. gött med typ spöregn när vi spelade brännboll. kallt som fan iallafall.hehe. sen gick jag o sarah hem till mig. o vi pluggade faktiskt lite spanska, behöver ju seriös hjälp med det. fattar inte ens vad det står i sjuan bok.. hoppade ju av efter ett halvår i sjuan så har ganska mycket att plugga igen. o så kollade vi på tv , åt toast osv.
detta är nog den längsta uppdateringen i min blogg som jag gjort på väldigt länge. börjar bli trött på detta lagget som händer mellan min dator o min telefon. blir så förbannad!!!!
 eget arbete!! tummen upp!

längtar till vinter o snö!!:

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlberg

Snö + vinter = MYS!

2010-09-18 @ 15:42:34
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0