11:44; 'nu är någon annan än jag närmare'

lördaaaag. antagligen bästa dagen på hela veckan. även att jag inte alltid har så mycket att göra på lördagar så är det ändå en väldigt bra dag. dock är jag förbannat trött. men aa igår var det vanlig fredag.var med anton efter skolan, gullbulle, vi gjorde nudlar o han förstörde mina med massamassa krydda, haha. o så var vi allmänt efterblivna bara:)♥ ska va med han idag igen faktiskt.
usch va min blogg suger, seriöst, vet aldrig vad jag ska skriva om eller någonting, o jag har en så jävla tråkig vardag också, å jag dör på detta. funderar på att sluta faktiskt.
o jag saknar sarah så jag snart dör. kom hem:(

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0