12:14; 'fan de skulle va du'


o ännu en gång så är det sista helgdagen. den är alltid så nära känns de som, o jag hatar ordet söndag det låter så tråkigt o grått, det är den ju dock också, söndagar är gråa, verkligen helt gråa, vad man än gör en söndag så är den alltid grå på något sett. igår åkte jag hem till finaste anton. vi lamade framför tvn, åkte till a6 en stund med hans pappa o bror,kollade på film osv. älskling♥  idag vid tre så kommer lisa hit, vid fyra ska vi på gudstjänst i kyrkan, genom konfan då. o sen vet jag inte vad vi hittar på, men de märker vi. skulle behöva iallafall en dags extra helg. hörs senare!
har iallafall en sak att se framemot denna veckan, sarah pluttan kommer hem!♥♥


Kommentarer
Postat av: evelina

re: tror att jag köpte den på cdon.com, är inte säker, kolla håkans hemsida annars, står där!

2010-09-26 @ 12:23:12
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0