ONSDAG HEJHEJHEJ


det där är jag. en väldigt konstig o ful bild. men vem bryr sig?
var så jävla opeppad på att gå till skolan idag. orkade verkligen intee :( men onsdagar är så slappa, så jag gjorde det ändå. haha :( så jävla tråkigt o skriva om skolan så jag hoppar över det faktiskt. slutade iallafall 14.00 idag. gick direkt hem o bara slöade i soffan o kollade på någon film som var på tv, o halvsov en stund. sen åt jag o gick ut o klippte gräset, fan va tungt o jobbigt de va,seriöst. haha :( suttit här en stund o nu ska jag ner o duscha länge länge länge. sen ska jag äta knäckebröd. så himla gott. blivit som min mamma, knäckebrödsmänniska. ska öva lite tråkigt till spanska provet också som jag kanske ska ha nästa vecka. wäh jobbigt. hejdå.
p.s fick ett sms av sarah för en stund sen. hon är i sverige nuuu. äntligen! blir ingen uppdatering imorn förens på kvällen heller för vi tänkte ta oss en sväng till stan faktiskt. puss.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0