16:53; 'big city life. Here my heart have no base'

mååndag. konstig natt.  somnade med film på -  vaknade av att jag  slänga fjärkontrollerna i golvet - tvn var avstängd (antar att pappa stängde av den) - snyter mig för att jag inte kan andas - går på toa,- kollar klockan - 03:43 - går o lägger mig o somnar om - alarmet ringer 06:25 (fattar inte att jag har sovmorgon) - somnar om iallafall - en timme senare: mamma väcker mig - får panik - har fortfarande inte fattat att jag har sovmorgon - fattar sen.
är otroligt trött så det sitter fint med inställd idrott på morgonen imorn!

problem i skolan också, med combin. ett himla liv om mig o mina språk val hela tiden känner jag. hoppas detta går igenom också då precis som de gjorde med spanskan.

jag är otroligt trött på att jag inte har någon kamera. men min samling till en går framåt iallafall. tur det.
heeejdåå

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0