50's

vart på fågelskådningsdag med klassen och ätit mig något kilo tjockare på kex och darrat av kyla. har även vart på utvecklingssamtal där man lyssnar på lärarens lögner om att man är så duktig när man vet att det är det dom säger till alla. eller jag tänker så iallafall för jag tänker inget sånt där bra om mig själv.
.-
-

igår färgade jag mitt hår. ljusblondt då som vanligt för att ta bort utväxt och jämna till färgen. blev grågrönt. fattar inte vart fan jane hellen gjorde fel i den där färgen alltså, men aldrig mer jane hellen. ville dra till monacco och komma tillbaka när det var normalt igen. istället för att uppfylla min dröm så gick jag i tofs och luva och köpte en ny färg idag som jag nu sitter med och bara dör av hopp om att det ska bli bra.
-
-
jag är längst ner i den där vågen alla pratar om. orkvågen. hur mycket man orkar och hur lite man orkar. orkar inte bry mig om skolan längre, orkar inte plugga, orkar inte gå dit, orkar inte få bra betyg, orkar inte kämpa mer. känns så ruttet när det inte går bra iallafall vilket det inte gör just nu.
-
-
alla dessa fina bilder - bara för att jag önskar att jag levde på 50 talet.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0