DU VET INGENTING OM MIG, JAG VET INGENTING OM DIG.

Fortfarande inte frisk. Igår hade febern höjts, idag när jag vaknade hade jag ingen men nu har det kommit tillbaka lite igen. Förkyldningen är fortfarande helt okontrollbar. orkar inte vara sjuk längre, blir så arg på att bara sitta inne och inte träffa någon! fan asså,vad vill gud mig!??
-
nu ska jag iallafall sätta mig och skriva ett brev om mina amibitoner och bra egenskaper, i hopp om att folk gillar mig saå att jag har en chans till ett jobb denna sommaren, hade ju vart toppen faktiskt!
-
gillar inte att jag inte får gå ut o gå, känns jobbigt att se mig själv gödas :(
-
hejdå.
bild från arkivet.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0