Haft lite av en paus

Om någon missförstod inlägget med cigarett bilden,så var lugna,jag röker inte,de är inte jAg på bilden:) Denna veckan har vart otroligt trött,jag har vart otroligt trött.vart på prao nu då denna veckan,gått bra o vart ganska kul, praoar som servitris. Veckan har bestått av anton,stan med Sarah,konfirmationsträff,drogföreläsning och ja,inte mycket mer. Förövrigt så mår jag helt okej,har inte tänkt efter så mycket o de ska man ju inte heller alltid,är trött bara. Kan inte lägga in bilder,är inne på pappas iphone vilket också resulterar detta konstiga inlägg.fattar inte varför men raden där ladda upp bilder ikonen är går inte att se,så får vänta till imorn,vilket jag lovar denna gången,ska börja blogga bra igen nu. :)

Kommentarer
Postat av: denise

allt bra?:) kram!

2011-02-25 @ 22:33:51
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: evelina

re: åh, tack så mycket!

nej, jag har långt ifrån svart hår, ser dock asmörkt ut på den bilden, ingen aning varför haha!

2011-02-26 @ 00:07:19
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0