om inatt inte var en krogig stig, och min morgon inte kändes så oändlig, då är ensamhet ett ord som inte finns

kom hem för en stund sen från promenaden. som vanligt jobbigt o jag har ont i mina höfter. inte vana vid att röra sig så mycket. haha :(
men nu är jag nästan frisk så jag ska börja gå ut o gå på dagarna nu med, sen i vår ska jag kunna springa massa :)
just nu är jag jätteseg o vill egentligen bara äta värsta feta middagen typ.
nu har jag suttit o gjort annat medans jag skrivit. så att jag nyss kom hem stämmer då inte. haha.
å vet inte vad jag ska skriva. vet inte vad som händer imorn. kanske drar till stan eller nått, eller så ligger jag bara i soffan hela dagen, det är ju en variant det med.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0