your fingertips across my skin

idag, trodde jag att jag skulle ta 10:15 bussen till stan. men nee, när jag suttit där i 10 minuter och mina ben är isklumpar så läser jag busstidstabellen. självklart går inte 10:15. den går 10:45. vandrar till andra delen av gränna imed att jag satt i fel hörna av lilla staden. endast för tidsfördriv gick jag till den vanliga busshållplatsen, sitter där i tio minuter o väntar o sen kommer den.
-
förstår fortfarande inte varför jag tog en sån tidig buss. jag trodde då att det skulle ta jättelång tid för mig att hitta födelsedags present till sarah o robin, men självklart gjorde det inte det. gick där i typ tre timmar o gick in i samma affärer hundra gånger, och väntade på att min klipptid skulle va. vilket var halv fyra. fyfan säger jag bara. det sög!
-
klippte mig iallafall sen, och vad är det värsta som finns tycker jag? jo precis, att klippa sig. det är jättekort och jag vill ha långt hår :(((
hoppas iallafall att det växer som fan nuuuuu.
ska senare idag lägga i hårfärg i mitt hår. vet inte exakt vilken variant det blir, har nämnligen två förslag. får se hur det blir.
känner att det här med att ta kort just nu går lite dåligt. tar bara kort på min frukost hela tiden, för mat är det bästa jag vet. men det är ju inte så kul att lägga in här. men de är för att jag är tråkig o livlös för tillfället o arg hela tiden för att jag saknar anton. eller jag är inte så arg, men jag saknar anton.
-
-
detta inlägget blev väldigt fult, o jag menar det. alla bilder är helt på olika håll. då menar jag inte håll alltså upponer, då menar jag i lite kategorier o sånt. ser jättedumt ut. men vad gör man? har inga nya bilder:(
hedå

Kommentarer
Postat av: Antån

Puss på digeee<3

2011-02-19 @ 12:10:31
Postat av: Antån

Puss på digeee<3

2011-02-19 @ 12:11:12

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0