WE♥IT

har nu städat mitt rum, duschat, powerwalkat i 50 minuter (dog lite), ätit smoothie o legat på spikmatta för att jag har träningsvärk i ryggen konstigt nog..' inte gjort det i den ordningen dock.
känner mig lite lagom ensam denna alla hjärtans dagen. inte ens en familjemedlem är hemma med mig. och inte har jag någon anton o va med, och inte har jag någon sarah heller att vara med.
deprimerande. får tänka bort att det är alla hjärtans dag. det är bara en vanlig tråkig måndag.
vill unna mig någon kaka av något slag. helst kladdkaka. men jag orkar inte baka plus att jag inte är särskilt bra på det heller. får sockersuga ihjäl mig. 
nu ska jag bara slappa sönder i soffan och vilja äta godis, men tyvärr finns det inget. :(

Kommentarer
Postat av: amanda

nää. vi har det nästa vecka :)

2011-02-14 @ 21:46:52
URL: http://musikunge.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0