honey you should know, that I could never go on without you

mina ögon är sönder nu.
har packat klart allting och sen runt sex så åker jag med sarah o robin in till resecentrum o så drar vi till stockholm. hoppas det blir roligt iallafall. vill dock inte gå upp så tidigt och vill inte komma hem så sent på måndag. men det blir säkert bra iallafall.
det har vart lite lycka idag iallafall, träffade äntligen anton. han är jättebrun och jättefin.
bilder och sånt antingen måndag kväll eller tisdag. får se vad jag orkar och hinner. hejdå.
jag måste börja träna.. mina ben bara växer och växer. varför är jag sånt jävla matvrak???
-
sarah, jag älskar dig.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0