suddigt

andra dagen i skolan! känns som hundrafyrtioelfte! hehe nee. inte lärt mig mycket nytt denna dagen känns det som faktiskt.skolan är för dålig.ska man inte alltid komma hem med massa nya kunskaper? idag kom jag nog inte hem med någon alls. glömt orden jag lärde mig på svenskan och på matten satt jag o victor mest som frågetecken. så allt är i sin ordning. haha.
efter skolan åkte jag in till stan, tog med mig anton (förvånade?) hehe.skulle byta en jacka till andra grejer, ett par shorts o smycken blev det.
imorn efter skolan är det konfa som gäller. och läxor. spanska mest. har som tur var massa eget arbete imorn. har tyvärr massa läxor redan:(
synd, blev ingen bild på mig där. datorn pallade inte mer? eller publishme.se pallade inte mer? :)

Kommentarer
Postat av: emmie

VET VAD DU MENAR och jag blir helgalen, det går typ att ladda upp 3 bilder sen dampar hela datorn typ :C



ajjaa, snygga armband (?) iallafall :)

2011-01-13 @ 19:44:45
URL: http://bookofstories.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0