VISIONER I MITT HUVUD NÄR DU LER

ännu en gång snöar det o det täcker hela, vanligtvis, gråa  gränna. staden som jag så många gånger klagat på att det inte händer nått. ibland är det väl nån av gudarna som  hör vad man säger, o råkar ta i lite för mycket kanske.  men iallafall, idag åkte jag vinterns och årets första pulkaåkning. det åket,eller ja,dom åken,var med anton i lilla kax. vi har haft en väldigt trevlig dag med tvspel o pulkaåkning. bästaste anton<3
ska försöka vakna rimlig tid på morgonen imorn o inte på förmiddagen o gå ut o gåb eller så. mina ögon värker o mobilen kommer närmare o närmare ansiktet varje sekund. ska nu sova.
hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

jag redigerar mina på picnik.com bara :)

2011-01-05 @ 18:11:50
URL: http://musikunge.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0