djgsjg

ska göra en sån här 30 day challenge igen! börjar idag.
Dag 01 – Det här är viktigt för mig
Dag 02 – 10 saker om mig som folk inte vet
Dag 03 – Min utbildning/jobb/skola
Dag 04 – Min musiksmak
Dag 05 – Mina planer för sommaren
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Något jag ser fram emot
Dag 09 - En resa jag minns
Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – I min väska finns
Dag 12 – Senaste filmen jag såg
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min dag i bilder
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min tro
Dag 17 - Ett random minne
Dag 18 – När jag var liten..
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Detta vill jag göra innan jag dör
Dag 21 – Något jag är beroende av
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Här bor jag/mitt rum
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Tio plagg/smycken ur min garderob
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min favoritplats
Dag 30 – Ett bra ögonblick

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0