hem kommen från skolan och har precis ätit och nu bytt om till dom lite fulare kläderna, mina "ut&gå-kläder". det är jättefint väder så vad passar bättre än att dra med mig sarah på en runda?:) 
Igår var jag äntligen med anton! inte vart med han på två veckor, så det var på tiden! vi åt födelsedags fika för att han har fyllt år och för att vi inte har firat våra 8&9 månader, (vi gör helst det på ett eller annat sätt) :)
idag har vi fått en del läxor så när jag kommit hem sen så ska jag sätta mig o göra en del av dom. matte,spanska och engelska. och jag ska även här i bloggen skriva om min skola (30 day challenge grejen) som jag missat att göra.
jag är på bättringsvägen från förkyldningen,vilket är väldigt skönt! och något mer som är på bättrings vägen är mtt humör och vädret. börjat må mycket bättre nu, kan ju faktiskt bero på att vinterdepprisionen är nu offeciellt över.
på torsdag ska jag till tandläkaren o efter det så ska jag vaccineras :(

Kommentarer
Postat av: Line

re: Det varierar! Håller på med Jillian Michael's 30 Day Shred nu, så det gör jag (när jag inte har ont i knäna..), annars tränar jag med crosstrainer c: Till våren ska jag börja springa igen

2011-03-09 @ 08:20:42
URL: http://lamelama.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0