nässpray.näsdukar.vicks.

är ju då som sagt hemma idag med. har läst i sofis mode och kollat på tv än så länge. när jag kollat klart på olika bloggar ska jag på börja att skriva uppgiften vi fick i engelska. vi har sett tre filmer. goal. 1 2 och 3. nu ska vi skriva en sammanfattning av 3an, handling, karaktärer och egna åsikter. får se om det blir bra eller inte.
resten av dagen ska jag bara sega o sova.
jag lever på detta just nu:
det sista där heter vicks. en dålig bild med blixt för att ni ska se hur kletigt det är. dom flesta vet inte vad vicks är för nått. det är menthol o kletform som man kletar in under näsan o då ångar det upp o löser upp när man är täppt. älskar det. varning för beroendeframkallning.

Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

är vicks typ som tigerbalsam? C:

2011-03-17 @ 09:53:09
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Sveinfrida

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-08-30 @ 10:51:03
URL: http://sveinfrida.blogocial.com

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0