vår.värme.nästan iallafall.

idag är det helt underbart väder ute. i solen visar temperaturen på hela 14 grader! dock är det inte riktigt så varmt egentligen, det är fortfarande jacka och sånt jobbigt som gäller :( men det känns ju iallafall som att våren är på väg. blå himmel och sol, o nästan ingen snö. just nu kan det inte bli bättre. eller jo, att jag blir frisk och kan va med anton :(

får sitta här o beundra vädret istället.. satt ute en stund förut med pappa. jätteskönt. idag har jag även duschat. friskhets tecken när jag orkar duscha när jag är sjuk :) haha, äcklig jag känner mig :(
ne nu ska jag o pappa laga mat. är jättehungrig!

Kommentarer
Postat av: Becka

hoho, man tackar :D

2011-03-05 @ 22:14:24
URL: http://rosarutig.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0