orange sky

igår var det valborg och det firades med några goa i kaxholmen på kvällen. det var kallt och regnade, men det gick bra ändå. hade med mig kameran och lovade mig själv att ta iallafall två kort, men fan så kallt det var så jag orkade inte att frysa fingrarna av mig.
ph: weheartit.com


idag vaknade jag vid lite över åtta och det första mamma säger till mig är att jag ska vara färdig klockan 10. fattade inget. visade sig att hon o min moster hade planerat en trip till linköpings ikano hus för födelsedags shoppande.(fyller år imorn. måndag. kul) asgött! fick med mig mycket bra saker hem. blandannat en telefon. samsung galaxy ace. fin är den!
den ser jätte ihoptryckt ut o liten, men det är den inte. den är ganska stor.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0