självförtroende

är det bara jag som ibland, vissa dagar kan känna mig fulare än andra dagar? och ibland, vissa dagar kan känna mig så himla dålig. på allt verkligen. en sån där dålig dag, då man bara känner att vilken sekund som helst,kan man bara bryta ihop. jag hade lite så igår, jag kände mig bara gråtfärdig, så dålig kände jag mig. jag kände att jag inte dög, inte på något i skolan, inte för någon, och inte på något. såna dagar har jag ibland, och då blir det verkligen inte bättre när någon frågar varför man gör si eller varför man gör så. självklart vet dom ju inte när jag har såna dagar, så jag klandrar inte någon för något. jag bara skriver av mig. ingen behöver ens kommentera detta. och det värsta som finns sånahär dagar är när folk ska protestera mot det man säger. om jag säger "fan va ful och dålig jag känner mig" så blir det på något sätt inte bättre av att någon säger "nej du är jättesöt jag lovar!!" för då känner jag bara att dom säger så för att vara snälla, så jag får det till bara skitsnack.
självförtroende är en jobbig grej tycker jag. jag har absolut inget bra självförtoende. jag har aldrig haft det. jag har alltid haft dåligt självförtroende och jag kan inte bygga upp det. för jag känner att jag verkligen inte har någon talang, att jag inte är bra på något. att jag är jobbig och ful, och bara ivägen. och mina närmaste vänner vet om det, fast dom kanske inte tänker så ofta på det. och det dåliga med mig är att jag också trycker ner mig själv rätt ofta när det gäller mitt självförtorende, när jag ser mig själv i spegeln, när jag ser mig själv på bild så ger jag kommentarer till mig själv. jag säger "fan va ful..!" och jag går på det. när jag gör något och ´någon kanske säger att det är bra eller liknande, så nekar jag bara, blir sur och säger "nej det var det inte."  och jag går på det också. jag går alltid på vad jag själv säger till mig. jag kan sitta och bara klaga över mig själv, min insatts till något, mitt utseende och allt annat som har med mig och göra. och jag vet inte varför jag går på det jag själv säger, det är ju så jävla dumt att göra det. jag snackar skit till mig själv men jag tycker ändå att det jag säger är så himla rätt. å jag blir så arg på mig själv..


Kommentarer
Postat av: ludde

gumman.hoppas hoppas att du kommer ha det bättre..å allt kommer att ordna sig det känner ja på mig! ja vet hur det är..när man känner sig helt jävla meningslös!<3hadetbra

2009-12-18 @ 20:07:44
URL: http://luddeflyaway.bloggplatsen.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0